Bowling

Tänkte köra en dubbel-uppdatering nu när jag ändå är inloggad :)
Idag har jag spenderat dagen med bästavän som äntligen kom hem från stockholm!
Mötte upp henne vid busshållsplatsen då hon berättade att hon mött några gamla kopmisar. De skulle tydligen gå och bowla och bad oss följa med. Så varför inte?
Vi började iaf med en kort runda på stan och jag lyckades få med mig ett par shorts och en kofta hem. Kan visa sen. Sen tog vi bussen till bowlinghallen och mötte upp gamla vänner. Så sköna tjejer alltså! Kände knappt några där men vi klarade oss bra.
Avslutade med att ta bussen hem till mig där vi nördade oss med the sims. Tröttnar nog aldrig på det!



Nu på kvällen så har jag även fått besök av lite släktingar. Imorgon drar vi till marholmen för lite quality time med famljen. Uppdaterar nog först när jag är hemma igen, vilket troligen blir måndag.
Så tills dess, ha det så bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0